Na een stevige work-out is het ook belangrijk dat je voldoende eiwitten opneemt. Mijn favoriete manier om dit te doen is door het maken van een lekkere fruit smoothie.

Zaterdag is mijn vaste fitness dag, dus vandaag staat er ook weer een eiwitrijke fruit smoothie op het menu.

Benodigdheden:

Om de smoothie te serveren, gebruik ik mijn Ball drinkbeker van Mason Madness. De rest van de benodigdheden vind je hieronder:

  • 350 m soya melk (ik gebruik die van Alpro)
  • één maatschep whey perfection (die zorgt voor de eitwitten)
  • één banaan (groen of geel maakt niet uit, wat je zelf het lekkerste vindt!)
  • een hand vol blauwe bessen
  • een hand vol frambozen

Klaar is kees!

Het maken van een smoothie is poepsimpel, je gooit gewoon alles samen in een blender. Mixen en opdienen! Net daarom hou ik er zo van om smoothies te maken.

Eiwitrijke-fruit-smoothie

En jij? Ben jij een fan van smoothies? Deel dan jouw favoriete smoothie recept in een comment.

Advertenties

Een reactie op “Eiwitrijke fruit smoothie

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s